Maaliskuun alussa Valoro sai riveihinsä uuden kokeneen palvelupäällikön Minna Pitzenin. Pitzenillä on vielä perehtymisvaihe meneillään, mutta hän on omien sanojensa mukaan jo ”aivan into piukassa”.
”Olen valmis haastamaan itseni ja näyttämään osaamiseni Valorolla”, Pitzen sanoo.
Pitzenillä on vuosikymmenten kokemus erilaisten tukipalveluiden myynnistä ja kehittämisestä asiakkaille eri toimialoilla. Valoron liiketoiminnassa asiakkaiden omaa toimintaa tukevat palvelut liittyvät asiakirjojen ja materiaalivirtojen hallintaan, ja Pitzenin mielestä digitoinnin palvelut ovatkin vahvasti tätä päivää.
”Yrityksissä muun muassa tuetaan etätyöskentelyä siirtämällä asiakirjoja digitaaliseen muotoon. Ja ylipäätään digitoitujen asiakirjojen rikastaminen on tärkeää, jotta asiakirjat ovat aidosti käyttökelpoisia ja niitä on helppo työstää eteenpäin.”
Ketterä ja joustava työpaikka
Digitoinnin mahdollisuuksien lisäksi Pitzen kertoo olevansa innoissaan siitä, että saa työskennellä ensimmäistä kertaa urallaan täysin suomalaisessa yrityksessä.
”Arvostan sitä, että päätöksenteko on täällä jouhevaa ja uusia ideoita saa kokeilla ketterästi”, Pitzen kertoo.
”En ole sellainen, joka tekee asiat niin kuin on 20 vuotta tehty, vaan tykkään ideoida ja kehittää. On hyvä aina vähän haastaa vanhaa tapaa, kokeilla, testata ja niin ehkä löytää uusia, toimivampia ratkaisuja. Vanhaan voi aina palata, jos ei toimikaan.”
Valoron palvelut aina sovitetaankin asiakkaan maailmaan. Tavoitteena on tuoda sekä asiakkaan arkeen sujuvuutta että parempaa tietoturvaa ja säästöjä kuluihin.
”Kun Minnan vahva kokemus ja asiakasymmärrys yhdistetään hänen intoonsa kehittää uutta – taloudellisesti kannattavalla tavalla – sekä Valoron vanhat että uudet asiakkaat hyötyvät taatusti”, kommentoi Valoron toimitusjohtaja Kimmo Kakko.